Vis enkelt innlegg
Gammel 12-09-10, 12:34   #2
Rin
Seniormedlem

Rin sin avatar

Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Oslo
Alder: 40
Rin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastisk

Sv: hvorfor er vann så viktig

Det er vanskeligere å gå ned i vekt for en kropp som er stressa av sykdom og smerte, så det stemmer at fibromyalgi kan gjøre at det går sakte. På den annen side opplever mange med lavkarbo-kosthold at smerter, giktsymptomer og betennelser blir bedre på sikt.

Du bør få i deg mye væske hver dag, 2-3 liter minst. Aller helst drikker du da rent vann, evt noe farris, men all væske teller, også te og kaffe. Pepsi Max er i utgangspunktet greit, men inneholder jo mye kunstig søtning, og det er dessverre ikke alle som kan drikke det uten at det påvirker blodsukkeret og vekten stagnerer.

Jeg er/var Pepsi Max-avhengig selv, og kan bare råde deg til å prøve å trappe ned... begrens det til helgene, eller lag en regel om at du ikke får drikke brus før etter at du har fått i deg så-og-så mye vann, eller noe annet som fungerer for deg. Lykke til!

Rin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-høyfett-nullkorn-passemett Svar med sitat