Vis enkelt innlegg
Gammel 24-06-04, 11:07   #243
guro
Sterk og fri!

guro sin avatar

Medlem siden: Mar 2004
Alder: 60
guro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastisk

Jeg får åpne for Anne igjen. Jeg var for sliten til det i går. I dag tenkte jeg at jeg skulle skryte litt av sambo, jeg vist ikke så flink til det.

Da jeg bestemte med for å lege om kostholdet avkrevde jeg sambo et høytidelig løfte om ikke å sabotere. Klok av skade. Forrige gang jeg forsøkte å gjøre noe med vekta tviholdt han på sin rett til å sitte med potetgullposen og ha metervis med sjokolade i kjøkkenskapet. Denne gangen har han vært flink. Det er uhyre skjelden det kommer noe inn kjøkkenskapene som han forstår at ikke skal være der - nå er det ikke alt han forstår da men. Ikke en gang Nugatti har han kommet med enda det aldrig har vært noe problem for meg. Også han som er så glad i poteter. Han har nesten ikke fått det det siste halveåret. Og da han satte poteter i et område vi prøver å opparbeide til grønnsaksland sa han; Det er jo ikke sikkert vi spiser dem men det er godt for jorda. Han har vært flink. Nå ønsker jeg bare for han at han klarte å kutte ut sukkerbiten og ble litt mer regelmessig med egne måltider. Men skal ikke kreve alt på en gang. Endrig tar tid.