Vis enkelt innlegg
Gammel 11-09-10, 21:16   #3347
katten
Medlem

katten sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Hordaland
katten har en fantastisk aura rundt segkatten har en fantastisk aura rundt seg

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av fettnurket, her.

Et spørsmål i natten- jeg er usikker på hvor mye jeg egentlig trenger å gå ned i vekt. Jeg er 175 cm høy og veier nå 121 kilo- og ja det høres MASSE ut, men jeg SER egentlig ikke så stor ut. Idealvekten min er i følge legen 83 kilo, da burde jeg jo i teorien ta av 40 kilo..? Jeg har snakket med med-slankere som ikke kan begripe hvor disse 40 kiloene skulle kommet fra, de henger hvertfall ikke på kroppen min. Jeg aner ikke om det virkelig er rett eller om jeg da kommer til å se avmagret ut, vanskelig å vite når man aldri har vært normalvektig..

Hvordan har deres erfaringer med idealvekt kontra reell vekt vært? Er idealvekten deres i det hele tatt innen rekkevidde uten at man ser avmagret ut?

Hei
Min idealvekt er 71 kg og eg er 163 høg.
Grunn til høg idealvekt er pga kraftig beinbyggning. Har fått sjekka det opp Har tenkt å gå ned i 79 kg, for når eg veier 71 kg, kan du telle ribb-beina mine.. Det er ikkje så fint. I følge BMI osv skulle eg vore rundt 60 kg... Stor forskjell

Du kan jo berre gje deg når du er fornøgd med deg sjølv Eller kroppen stopper når den har funni si idealvekt

Aim with your heart, adjust with your head, and always, always, always, do all you can
katten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins og Hexeberg i skjønn forening