Tråd: Frukt
Vis enkelt innlegg
Gammel 11-09-10, 14:17   #2
Rin
Seniormedlem

Rin sin avatar

Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Oslo
Alder: 40
Rin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastisk

Sv: Frukt

Det meste av frukt inneholder for mye sukker (karbohydrater) til at de passer på ketolysekuren. I teorien er litt bringebær/jordbær ok, men de er såkalte "partystoppere" for veldig mange, dvs at selv om de holdes under karbohydrat-grensa, hindrer de kroppen i å gå ned i vekt. Det er bare du selv som kan finne ut hva som gjelder for deg.

Du kan putte noen bær / skiver frukt i mugger med drikkevann, for eksempel - det gir god frisk smak, uten at du får i deg store mengder sukker, så lenge du bare drikker vannet og ikke spiser frukten.

Tilføyelse: Nå antok jeg at du går på ketolysekuren, siden du har postet i denne forumdelen - om du bare lever generell lavkarbo blir det kanskje en annen vurdering.

Rin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-høyfett-nullkorn-passemett Svar med sitat