Vis enkelt innlegg
Gammel 11-09-10, 11:15   #76
flisa77
Medlem

Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Sogn
flisa77 er på en erverdig vei

Sv: September-slankeren

Kan eg få vere med her????
Startet kampen mot kiloene fredag 3. sept.
Litt om meg, er ei dame på 33 år, samboer og har 2 sønner.
Da eg startet på ketlysekuren den 3.sept så var eg 71,9kg og dette er litt mye til å vere meg. Min slanke historie er egentleg ganske lang, men for å prøve å gjøre historien kort så la eg på meg 12kg i svangerskap nr1 for 13 år siden. Desse kiloene hang på til svangerskap nr 2 9 år etter. I dette svangerskapet la eg på meg over 20kg og bare halvparten rann av etter fødsel. Så da yngstemann var 6mnd så tok eg eit tak i meg sjølv og begynte å trene og eg innbiller meg at ammingen som eg holdt på med til gutten var 2,5 år gjorde unndervek på kroppen. Så da raste kiloene av, da gjekk eg ned fra 75kg til 56kg. 56kg er egentleg litt lite til å vere meg, men så dabbet treningen av og sakte men sikkert økte vekten igjen.
Det siste året har eg vært igjennom eit svangerskap som endte i spontanabort i 3 mnd og med 2 prøverørsbehandlinger så har dette sett sine spor. Skal igang igjen med 3. prøverør i november og hadde håpet at med ketolyse så kankje eg hadde klart å gå ned ein del kilo før eg begynner på medesinene igjen.
I går viste vekta 69,6 og eg kjenner montivasjonen er på topp.

flisa77 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat