|
Sv: Auguststarternes tråd
Opprinnelig lagt inn av Lille34, her.
Er det noen som vet om det har noe å si hvis karboinntaket ligger under 15? Ser jeg sliter med å få i meg nok karber, og håper ikke det stopper vektnedgangen. Har omsider fått bestilt de anbefalte kosttilskuddene på Ketolyse.no. Har ikek tatt noe hittil, og ser det påstås at dette også kan stoppe vektnedgang. Her taes ingen sjanser, nei
God kveld alle sammen! Er tilbake etter noen dager unna forumet . Til ditt spørsmål vil jeg svare nei; jeg ligger på 3-4 g kh pr dag nå; har vært nødt til å gå så langt ned. Ser du skriver at kosttilskudd kan stoppe nedgang; takk for tipset! Jeg har sluttet helt å ta alle tilskudd, samtidig som jeg har sluttet all annen mat enn egg, kjøtt, fisk og fett (dvs som Skaldeman). HVis dette ikke får meg i gang så vet jeg ikke! Hvis det hjelper så tenker jeg å innføre litt etter litt for å se hva det er som stopper. Merker at jeg har mistet mye vann; dette til tross for stort vanninntak hver dag Vann og farris <3. Ketostixen viser svakt utslag hver dag nå, og jeg regner med det er alt vannet som gjør at den er svak.
|