Vis enkelt innlegg
Gammel 10-09-10, 17:11   #182
Nerthus
Seniormedlem

Nerthus sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 55
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Flere som bruker spis deg slank-dietten?

Opprinnelig lagt inn av arkine, her.

hvor lenge har du holdt på Nerthus

Begynte sent i april med spis-deg-slank, før det spiste jeg "så mye jeg ville" på generell lavkarbo - men det gikk jeg ikke ned i vekt av...

Litt over 9 kg nå - de ukene jeg har vært på kurs, hatt ferie, vært bortreist ellers har jeg spist generell lavkarbo - og dermed opprettholdt vekta. Nedgangen på litt under en kg kommer når jeg er hjemme, spiser de 5 måltidene mine og drikker NOK vann!
Nå har det løsnet litt igjen - så jeg må bare passe på å ikke spise for mye mat - selv om det er "lovlig" lavkarbo mat

Det aller aller mest positive er at dette kan jeg leve på resten av livet - men for å gå ned må jeg være nøye med hva jeg spiser.

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat