|
Sv: Hei, jeg er ny
Opprinnelig lagt inn av Nerthus, her.
forstår ikke hva du mener er tull - du sier jo selv at fettforbrenningen stopper opp om du drikker alkohol??
det vikigste er vel at man gjør en individuell vurdering ved å teste ut. Dumt om man tenker ok ETT glass hver dag vil ikke gjøre noe fra eller til for meg for det har jeg lest på forumet - også stopper da vektnedgangen opp... Eller hva? 
Mulig vi missforsto hverandre, men jeg forsto det slik som at du trodde at ett glass vin hver kveld kan stoppe opp forbrenningen fordi kroppen driver å forbrenner alkohol hele døgnet av det.
Altså, om du drikker ett glass vin på kvelden er det ikke mange timene det tar før alkoholen er ute av kroppen. Så det er ikke det som er problemet.
Og jeg er helt enig med deg at det er noe alle må teste ut og finne ut av. Noen fungerer det å drikke vin hver kveld, andre ikke. Det er jeg helt enig i. Men jeg trodde som sagt over her at du trodde at alkoholen satt i kroppen så lenge at det ikke var sjangs for den å forbrenne fett igjen føre neste glass er inntatt neste kveld
Marius
EDIT: Og grunnen til at jeg trodde du mente det er fordi du skriver over: "Så drikker du da litt rødvin hver dag/annenhver dag hindrer du kroppen i å forbrenne fettet. " <--- det er dette jeg mener er tull. Det er ikke det at kroppen forbrenner alkohol i stede for fett som stopper forbrenningen av fett da for å si det slik Hehe

|