|
Sv: Hei, jeg er ny
Opprinnelig lagt inn av marjusen, her.
Jeg er enig i at det kan være smart å kutte ut rødvin første ukene. Men det du sier over her er ikke riktig. Altså det er riktig at kroppen forbrenner alkoholen før fett, men tar du ETT glass rødvin hver dag vil ikke det gå nevneverdig utover fettforbrenningen i seg selv. Det kan være at rødvinen er en partystopper for noen, men dette finner man selv best ut av.
Derfor jeg skrev at det kan være smart å tenke over hvor mye man drikker og værtfall sjekke hvilken rødvin du drikker. Men å si at kroppen ikke forbrenner fett om du drikker ett glass rødvin hver dag er bare tull.
Marius
Sitat:
Husk bare at kroppen forbrenner det som er lettest. Har du drikki alkohol er det den som blir forbrent først. Da stopper fettforbrenningen opp.
Så vær litt obs på mengden du drikker. Spess om du drikker vin hver dag
Marius
forstår ikke hva du mener er tull - du sier jo selv at fettforbrenningen stopper opp om du drikker alkohol??
det vikigste er vel at man gjør en individuell vurdering ved å teste ut. Dumt om man tenker ok ETT glass hver dag vil ikke gjøre noe fra eller til for meg for det har jeg lest på forumet - også stopper da vektnedgangen opp... Eller hva? 
|