|
Sv: Karbo-block?
Opprinnelig lagt inn av jvb, her.
Jeg har da svart på hva jeg synes om karboblokkere? Jeg konkluderer i mitt opprinnelige svar på spørsmålet om "hva synes vi om karboblokkere" at HVIS man synes at det er en god ide fordi da trenger man ikke å endre livsstil; ja da har man et psykisk problem. Du mener tydeligvis noe annet.
Hva mener du? Hvis du bruker ting som ikke finnes vil jeg iallefall ha tatt det som et faresignal 
Da er vi enige om å være uenige. Jeg mener, som du sier, at man absolutt ikke trenger å ha psykiske problemer selv om man hadde valgt en pille i stede for å endre kostholdet sitt. Du mener tydeligvis at alle som ikke gidd å legge om kostholdet sitt, men hadde tatt en pille som rotet med fordøyelsessystemet sitt og dermed slapp å tenke på å ikke spise karbohydrater. Deg om det, men å generalisere slik sier mer om deg enn andre.
Det jeg mener er jo at en slik pille vi diskuterer her finnes ikke. Det finnes karbo blokkere ja, men dem fungerer jo svært svært sjelden. Og om dem fungerer på noen få så er det i så liten grad at det har ingen betydning om du ikke legger om kostholdet ditt.
Var det forstålig nok for deg?
Marius

|