|
Sv: Karbo-block?
Opprinnelig lagt inn av marjusen, her.
Skjønner at du bruker en hersketeknikk når du diskuterer og liker å trolle litt. Da er det fint å pålegge alle andre meninger, men selv hoppe glatt over det vi faktisk diskuterer her. Det fungerer sikkert på noen, men ikke gidd å søple til forumet her da.
Hun har da aldri skrevet at hun fråtser i potit, pasta og stivelse for så å proppe i karboblokker.
Vær så snill å bli litt saklig her da. Det vi reagerr på her er at du påstår man må ha psykiske problemer om man hadde brukt karbo blokker for så å spise vanlig igjen om en slik pille fantes.
Marius
Jeg blir sikkert anklaget for trolling igjen da når jeg sier at strengt tatt er det DU som tillegger meg meninger. Det er DU som skriver at minimeg78 fråtser i potit, pasta og stivelse, og du har hisset deg kraftig opp over det du tror jeg mener virker det som.
Denne tråden handler om hva vi synes om karboblokkere. Jeg synes det er en dålig ide, og du synes det er en god ide (ok, det tillegger jeg deg men det virker sånn)
Og jeg er forsatt usikker på om du mener karboblokkere finnes eller ikke? Jeg mener de finnes, bare så det er sagt helt klart