Tråd: Karbo-block?
Vis enkelt innlegg
Gammel 10-09-10, 11:23   #26
jvb
Seniormedlem

jvb sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Kristiansand
Alder: 49
jvb er et fyrlysjvb er et fyrlysjvb er et fyrlysjvb er et fyrlysjvb er et fyrlysjvb er et fyrlys

Sv: Karbo-block?

Opprinnelig lagt inn av marjusen, her.

Okej, så for å summere opp her så mener du at det IKKE er helseskadelig med karbo blokker. Du tviler også på at det ødelegger noe som helst. Men du tror det tukler med forøyelses systemet. Det er vel stort sett det du skriver om virkningen.

Karboblokkerne har en midlertidig virkning. Altså ødelegger de ikke noe. Hvor bra virkningsgraden er varierer nok fra person til person. Tuklingen er midlertidig, altså.

Og med det konkluderer du at de som da tar slike piller har psykiske problemer? Hvorfor svarer du ikke på det vi diskuterer her?

Jeg har da svart på hva jeg synes om karboblokkere? Jeg konkluderer i mitt opprinnelige svar på spørsmålet om "hva synes vi om karboblokkere" at HVIS man synes at det er en god ide fordi da trenger man ikke å endre livsstil; ja da har man et psykisk problem. Du mener tydeligvis noe annet.

Du kommer bare med masse svade om hvordan pillen fungerer og at det KAN tukle med fordøyelses systemet. Men hvor i svarte kommer det inn at du har psykiske problemer om du bruker en slik pille, som forøvrig ikke finnes.

Hva mener du? Hvis du bruker ting som ikke finnes vil jeg iallefall ha tatt det som et faresignal