Tråd: Karbo-block?
Vis enkelt innlegg
Gammel 10-09-10, 11:10   #24
marjusen
Seniormedlem

marjusen sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Gjøvik
Alder: 42
marjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjent

Sv: Karbo-block?

Opprinnelig lagt inn av jvb, her.

Jeg har da ikke sagt at det er helseskadelig? Karboblokkere nøytraliseres den midlertidige virkningen av alfa-amylase, enzymet som spalter stivelse til glukose iflg Phase 2. Jeg tviler på det ødelegger noe som helst ved normal bruk, men hvis undertrykking av enzymer ikke er tukling med fordøyelsessystemet så vet jeg ikke hva som er.

Okej, så for å summere opp her så mener du at det IKKE er helseskadelig med karbo blokker. Du tviler også på at det ødelegger noe som helst. Men du tror det tukler med forøyelses systemet. Det er vel stort sett det du skriver om virkningen.

Og med det konkluderer du at de som da tar slike piller har psykiske problemer? Hvorfor svarer du ikke på det vi diskuterer her?

Du kommer bare med masse svade om hvordan pillen fungerer og at det KAN tukle med fordøyelses systemet. Men hvor i svarte kommer det inn at du har psykiske problemer om du bruker en slik pille, som forøvrig ikke finnes.

marjusen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent