Vis enkelt innlegg
Gammel 10-09-10, 09:44   #36
Kanutten
Seniormedlem

Kanutten sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Hvor mange har endret retning underveis?

Opprinnelig lagt inn av loone, her.

PSMF er også innenfor lavkarbo. Det er en ekstremdiett hvor man spiser store mengder protein for å opprettholde organ - og muskelvekt samtidig som man nesten ikke spiser fett eller karbohydrater slik at man tvinger kroppen til å tære på fettvevet, man er som regel i ketose. PSMF står for proteinsparende modifisert faste. Det er ikke en langsiktig diett med mindre man er under kategorien "fedme" BMI-messig og ikke er der pga. muskelmasse.
Jeg gikk ned nesten 4 kg og 10 cm i magemål den første gangen jeg forsøkte psmf (i 14 dager) og har fortsatt å gå ned etterpå
Har skrevet masse om det på bloggen min, jeg er frelst Fått sprettrumpa mi tilbake, mye takket være psmf!

Er det noe ala Kimkins??