Ser du går på spis-deg-slank, antar du da får ferdigmat levert? Hvis du gjør det syns jeg du skal la være å bekymre deg for vekta i en periode. Den maten du får levert er ferdig veid og talt opp, og så lenge du ikke har i deg andre ting utenom så får kroppen din jobbe i fred med å "lære seg" å forbrenne fett. Det kan ta fra 2-8 uker - det er helt individuelt. Drikk MYE vann og nyt at du slipper å planlegge maten... nå vet ikke jeg om du skal gå over til å lage maten selv etterhvert - for da kan det være greit å begynne å begynne å sette seg inn i mengder, kcalorier og næringsforhold karbo/protein/fett. Jeg vet ikke hvor stor du er - menyene til spisdegslank har forskjellig kcaloriinnhold. Er du en stor kar som skal ned mye bør du spise mer mat enn en mindre kar... så pass bare på at du ikke spiser for LITE og dermed setter kroppen i sparemodus Ved tidligere GR-kurs (ikke for å skryte av DET da...) møtte jeg ofte menn som fulgte kuren (mente de) - men de klarte ikke å spise all maten de skulle - og trente en time hver dag - og forsto ikke hvorfor vekta sto stille... så spis nok mat! Derfor lavkarbo er så genialt fordi med fett trenger man ikke spise samme MENGDER mat som tidligere