Hei, jeg heter Randi og er ny her inne. Litt frustrert som ny bruker når jeg skal navigere mellom grupper, forum etc....hvor er jeg nå??? Er dette en gruppe eller? Jeg begynte på lavkarbo - Ketolysekuren 1.august. Det var en utfordring da de første 11 dagene var på Hurtigruten med deeeeiiilig mat, men det gikk på et vis. Jeg gkk ned 4 kilo på kort tid, men har stått stille i snart 2 uker nå. Det er frustrerende Som de fleste arbeidende alenemødre er tidsklemma et begrep...så derfor blir det mindre mosjon på meg enn hva jeg skulle ønske. Jeg har kjøpt både bakemiks, soyaprotein og vitaminer, og gleder meg særlig over pizzan og brødene Ellers er jeg vel mindre flink til å variere grønnsakene. Det blir mye brokkoli og blomkål. Når jeg får lyst på noe godt tar jeg en neve peanøtter eller en Atkinsbar. Har vært mye slapp og svimmel de siste dagene og har lite energi. Kan det være at kroppen reagerer på kuren etter så lang tid? Jeg skal ned 15 kilo til, så jeg håper virkelig denne kuren fungerer for meg. Jeg har lavt stoffskifte fra før, så det går vel litt seinere med oss kanskje? Glder meg til å bli kjent med denne siden, og lese erfaringer og kommentarer Ha fortsatt en god kveld. Randi