Vis enkelt innlegg
Gammel 09-09-10, 17:12   #11
mallilen
Medlem

Medlem siden: Jul 2010
mallilen er ny på veien

Sv: Planlagt sprekk

Jeg lærte MYE av min planlagte sprekk på Dansketur, for å si det slik.
Og jeg kommer absolutt ikke til å gå på en sånn smell igjen..
Konstant magevondt, måtte på do hele tiden, men ingenting kom. Og det gjorde det ikke på hele TRE dager etterpå heller!

Mye luft i magen, og trass i drømmer om hvor godt ting skulle være, så var ikke det jeg hadde tenkt så godt likevel. Ikke på langt nær.

Hele turen ble en skuffelse i matveien, og jeg følte at alt som inneholdt sukker brant i halsen på vei ned. Det hadde ikke noe med dårlig samvittighet å gjøre, det var bare rett og slett for mye sukker.
Det smakte klissete og føltes ekkelt, alle disse godistingene som jeg trodde jeg var så glad i.

Maten var grei nok, men ting som gratinerte poteter og ferskt brød var en gedigen skuffelse. Det eneste jeg spiste på den turen som faktisk var veldig godt, var "forretten" min som besto av spekemat og litt rømme, og en pizza som tok evigheter å få ned.

Når man har vært et slikt godismonster som jeg har, som sikkert kunne spist fire store plater sjokolade og ennå ha lyst på mer, så er det merkelig å plutselig befinne seg i en situasjon der man ikke engang klarer å få i seg en "normal" porsjon, altså. Og det uten å tenke på å vise måtehold.

Siden du likevel skal skeie ut: skipp store mengder i allefall. Kjøp heller litt mindre enn en "normal" porsjon, og gi bort evt rester og overskudd til de som ikke går på lavkarbo

mallilen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat