Vis enkelt innlegg
Gammel 09-09-10, 16:23   #9
Nerthus
Seniormedlem

Nerthus sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 55
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Planlagt sprekk

Opprinnelig lagt inn av 157cm, her.

Det er individuelt hvordan man reagerer på plutselig høykarbo-sprekk, ja. Personlig ville jeg ikke lagt en sprekk til en langvarig sosial utflukt, siden jeg foruten å bli temmelig grinete, får diaré og blir full av gass.

Enig - har opplevd å bli så dårlig og uvel av bare et lite pastamåltid der alternativer var fraværende at det å være sosial var uaktuelt... smak litt som Gerd sier - tenk om du blir kjempedårlig? Diare, smerter i magen, hodepine og vondtoveralt? Det er IKKE verdt det når du er på tur med andre ihvertfall Uansett hva du velger - GOD TUR - og oppdater oss når du kommer tilbake

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat