Vis enkelt innlegg
Gammel 09-09-10, 14:46   #2
Fjasnissen
Supermoderator

Fjasnissen sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Alder: 49
Fjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt likt

Sv: Planlagt sprekk

Jeg tror det med hvor dårlig man blir er veldig individuelt (og sikkert avhengig av hvor lenge du har vært i ketose). Veit ikke om jeg ville planlagt å "sprekke til gangs" som du sier. Hva skal du sprekke på? Alkohol, sjokolade, brødmat, en stor pose sukker som du heller i deg?

Det må helt klart være lov å bryte litt med dietten av ulike årsaker. Selv har jeg en planlagt sprekk på gang neste helg. Da skal jeg ned og besøke venner i Tyskland og Nederland. Blir nok en del alkohol, men skal prøve å holde meg til tørr hvitvin.... og hvis vi spiser på skikkelige steder, så får jeg bare be om å ikke få poteter til (uten at jeg skal være nazi på hva jeg har i meg). Skal spise og drikke godt, så får jeg heller komme meg i ketose igjen etterpå.

Fjasnissen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert lavkarbo med ketogent underlag Svar med sitat