Vis enkelt innlegg
Gammel 09-09-10, 10:58   #1780
65kgmamma=perfekt
Medlem

65kgmamma=perfekt sin avatar

Medlem siden: Feb 2010
65kgmamma=perfekt er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Håper overgangen går bra Mona K
Ferskenbeinet ; Håper kroppen snart gir slipp slik at 5 tallet dukker opp!! Og du må kose deg masse i praha!

Namba, du er så flink Og jeg skjønnar veldig godt at det er skummelt å vedlikeholde vekten. For man tenker jo at nå er jeg jo tynn så det er ikke så nøye... Det er så lett å gi etter litt, og litt og litt og litt... Huff, jeg tenker sånn nå, men jeg er ikke fornøyd med vekten min ennå, men er ikke feit lenger så det er vanskeligere å være streng.

Jeg sliter veldig med lavkarbo livet. Levet høy karbo så det tyter ut ørene Men jeg har gått ned 700 gram denne ka, så skjønner ikke noenting nå! Men de grammene kommer vel på igjen.. Jeg håper at på mandag skal jeg på igjen med dietten! Jeg jobber kveld denne uka og trodde det skulle være lett, men det var det ikke Skal jobbe dag i neste uke så da skal jeg virkelig stå på å handle inn slik at jeg kan holde ketolyse!

Noen som har tips til hva jeg kan ta med på jobb? Hadde en micro der, men den er ødelagt.. Så jeg kan ikke lage meg noe der, det må være klar til å spises...

65kgmamma=perfekt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: <3 ketolyse <3 Svar med sitat