Vis enkelt innlegg
Gammel 08-09-10, 23:42   #3314
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Anne, her.

Jeg tror ragland går greit, men klarer ikke se den for meg med rundbole, pga halsen som Frøy sier. Du finner sikkert en lignende genser med ragland, som du kan bruke som mønster til fellinga. Ellers så syns jeg den erfin som den er og jeg da Raglandsfellinga kan gå helt opp til overgang hals nakke... Skjønner?

Ah, skjønner. Tror det blir finest med raglan (jeg må innrømme at jeg kun har hørt det blitt sagt, ikke skrevet, men nå vet jeg det . Jeg går jo ikke av veien for å være et petimeter jeg heller, rett skal være rett ). Jeg liker den streken, det smalner også inn skuldrene, optisk sett!
Da skal jeg se hva jeg finner. Har jo nok å strikke på, også. Så det blir ikke med det aller første, i hvert fall ikke før mariusgenseren er ferdig (er ferdig med ene armen nå, strikke en til, så kommer den store utfordringen! Eneste mønster/flerfargestrikk jeg har gjort er en hodeskalle bakpå en genser, og en jordbærlue).
Ja, altså, jeg synes den er fin som den er, jeg også, men jeg tror den hadde blitt ennå finere med raglan.

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥