Vis enkelt innlegg
Gammel 08-09-10, 12:18   #45
Fjasnissen
Supermoderator

Fjasnissen sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Alder: 49
Fjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt likt

Sv: September-slankeren

Opprinnelig lagt inn av MaritR, her.

"puster dypt ut og inn"..puh....du har så rett fjasnissen....blir fort opphengt i den vekta...men er jo så nærme 2 sifra tall - vil jo så gjerne komme under 100

Er det forresten noen flere av dere som har en grusom smak i munnen??? Blir nesten uvell av min egen ånde hihi. Vet det er ketosen som gjør det slik, men uff så ubehagelig

Skjønner godt at du gjerne vil se et tosifra tall. Det viktige blir å ikke stresse deg sjøl, for da vil du kanskje ende opp med full stopp. Dette klarer du.

Ser at veldig mange har anbefalt Fribol som fåes kjøpt på apoteket mot dårlig ånde. De har mange forskjellige varianter. Noen er for lindring av hals/hoste, mens noen er mer som vanlige drops å regne. Står 0 karbo på min boks ("heraf sukkerarter 0-1g"). De bruker Sucralose som søtningsmiddel, men siden folk har anbefalt disse (og jeg ikke husker hvilke sukkertyper som er "safe"), så antar jeg at Sucralose er greit.

Straff meg og rett opp mine feil (om jeg tar feil da)

Fjasnissen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert lavkarbo med ketogent underlag Svar med sitat