Vis enkelt innlegg
Gammel 08-09-10, 11:01   #3289
TrillTrall
Seniormedlem

TrillTrall sin avatar

Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 57
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av camryn, her.

God bedring Aeryth!

Vi har kjøpt hus (hurra!), og har ikkje mindre enn to 50talls kjøkken! Eg ser håp for det eine, det -kan- bli bra med litt kjærlighet. Vi har ikkje all verdens av midler så i første omgang blir det å male herligheten.
Tidligere leieboer har malt vegger knallblå og kjøkkenskap... veldig veldig glinsande svart. Veldig. I eit seriøst tjukt lag. Må eg pusse ned før eg kliner på med meir maling (foreløpig plan er at det skal bli grønt)? Går ut i fra at det kanskje vil trengast ein god del lag for at det svarte ikkje skal skinne gjennom?

Og så blank svart maling da... *grøss* Puss ned, grunn og mal! Men regn med noen lag om dere skal ha veldig lys grønn.

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :)