Vis enkelt innlegg
Gammel 07-09-10, 18:20   #24
NinaES
Juniormedlem

Medlem siden: Sep 2010
Hvor: tromsø
NinaES er på en erverdig vei

Sv: Uvi på lavkarbo?

Lærerikt:-)

Ja mener seff at man skal dusje seg forfra og bak. Og tisse ofte er viktig. Klart man kan være kronisk plaget av andre årsaker også...

Men etter jeg gjør dette med skylling konsekvent er jeg gått fra å ha UVI tre til fire ganger i måneden, eller oftere symptomer, til å aldri ha det.
Hvis jeg kjenner symptomer så er d ofte i sammenheng men at jeg ikke har vært så nøye m skyllingen, eller ikke ofte men alltid. Da skyller jeg meg med så varmt vann at d nesten gjør vont, flere ganger. Da forsvinner ihvertfall symptomene for meg, men vet ikke hvor bra det er:-/

Er ihvertfall glad for å bli kvitt dette problemet og er litt overrasket over at jeg ikke fikk slike anbefalninger fra legen da jeg var på utredning for nyreproblemer. Fikk istedefor masse tilbud om medisiner...

Så dette har ihvertfall hjulpet meg å bli helt kvitt plagen og er glad for d. Selvfølgelig trenger ikke det å virke for alle...

Har forresten nå kjøpt ei bok av sofie hexenberg,- frisk med lavkarbo. Gleder meg til å lese:-)

NinaES er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Naturlig, rein steinalderkost Svar med sitat