Vis enkelt innlegg
Gammel 07-09-10, 16:49   #18
Rin
Seniormedlem

Rin sin avatar

Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Oslo
Alder: 40
Rin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastisk

Sv: Hva gjør disse måltidene så magiske?

Med ditt utgangspunkt ville jeg definitivt ha prøvd ketogen diett av skikkelig mat, først... med kalorikontroll om nødvendig for å etterligne eurodiett-modellen, selv om det slett ikke burde være noe tema.

Jeg gikk på Eurodiet selv i 2-3 mnd for et par år siden. Motivasjonen manglet ikke, og jeg likte oppfølgingen jeg fikk ved Lindbergklinikken, og attpåtil er jeg kronisk syk og har vanskelig for å lage skikkelig mat hver dag - så det virket som en perfekt løsning for meg, men dengang ei. Jeg ble så uvel og utilpass av Eurodiet-maten at stakkars kroppen min ikke skjønte noenting, jeg fikk bare i meg 1-2 måltider om dagen, ikke snakk om at jeg klarte å presse i meg mer, selv om det var helt åpenbart at jeg ikke fikk i meg nok energi på noen måte. Resultatene uteble også - på de månedene gikk jeg ikke ned mer enn 3 kilo.

Forteller ikke dette for å spre noen form for frykt eller skepsis rundt Eurodiet, jeg vet at det fungerer supert for mange! Men, altså, om man er både god til å lage mat og følsom for aspartam, da synes jeg det virker som et pussig valg... for Eurodiet-maten er ikke nødvendigvis mer magisk enn mat du lager selv.

Rin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-høyfett-nullkorn-passemett Svar med sitat