Vis enkelt innlegg
Gammel 07-09-10, 11:31   #66
christine76
Medlem

christine76 sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Bergen
Alder: 49
christine76 har en fantastisk aura rundt segchristine76 har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Flere som starter på Xtragavanza eller EasyLife nå?

Beklager, så ikke denne før nå.

Opprinnelig lagt inn av slank63, her.

Kan du si litt om hvordan du motiverte deg for å gå på pulver i 12 uker? Hvor lenge har du tenkt å gå på helfart nå? Hva gjør dere når dere er invitert på fest eller middag? Det ble mange spørsmål. :-)

Jeg motiverte meg vet å si til meg selv at jeg skulle gjøre det i 12 uker. Jeg ga meg selv rett og slett ikke noen mulighet for å revurdere under veis. Sånt funker i mitt hode. Andre gangen var det vanskeligere, etter tre av fem uker holdt jeg på å gi meg. Da lovet mannen min meg sykkel om jeg holdt ut , gikk fint når jeg først kom over kneiken.

Denne gangen skal jeg gå på helfart til jeg når 67 kg, altså kilomål og ikke ukesmål for første gang. Regner med at det blir 5-6 uker totalt.

Når jeg er invitert på fest eller middag så gir jeg beskjed om at jeg ikke skal ha noe, for jeg er på diett. I middager så lager jeg meg en suppe og spiser med de andre. På fester eller annet så spiser jeg før jeg går, og må jeg ha noe mens vi er der så tar jeg en halv bar. Jeg har vært igjennom påske og barnedåp og egen og sønnens bursdag pluss diverse andre besøker. Går greit så lenge man har bestemt seg.

Men jeg skal i to viktige nettverksbyggingsmiddager med jobben om noen uker, det er såpass viktig, og er med fremmede mennesker som jeg skal gjøre et godt inntrykk på. Så da spiser jeg litt lavkarbomat.

Har gått ned ca 40 kg og driver og vedlikeholder
christine76 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Xtravaganza/generel lavkarbo Svar med sitat