Vis enkelt innlegg
Gammel 07-09-10, 06:49   #14
grotingeling
Seniormedlem

grotingeling sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Askøy
Alder: 53
grotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt av

Sv: Hva gjør disse måltidene så magiske?

Opprinnelig lagt inn av Ulvemor, her.

Jeg sier ikke at jeg har veldig mye motvilje, jeg spør dere kloke mennesker her inne hvorfor man ikke kan sette sammen noen av disse måltidene selv, og prøver å skjønne hvordan de er bygget opp for å forstå hva de skal gjøre med kroppen min, og prøve å se om det er en måte jeg kan tilpasse litt sjøl ut fra hva jeg er komfortabel med.

Etter fase 1 får du mulighet til å påvirke 1-3 måltider selv, og det finnes de som starter i fase 2 eller 3.
Dermed har disse allerede fra starten minst ett måltid som ikke er produktene.
Hvilken fase du eventuelt skal begynne i avtales med legen/sykepleieren.

grotingeling er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intermittent Fasting/LCHF Svar med sitat