Vis enkelt innlegg
Gammel 06-09-10, 22:53   #1773
Namba
Seniormedlem

Namba sin avatar

Medlem siden: Feb 2010
Namba er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Jeg hadde meg en kjempesprekk i helgen, hver kveld. Men nå skal det være slutt, for jeg vil nemlig ha det avslappede forholdet jeg hadde til mat disse månedene på ketolyse tilbake. Det er så viktig for meg. Det begynner med mer søvn (håper jeg da) og mer fri/avkobling. Jeg begynte et nytt og bedre liv igjen i dag, og var på shopping i timesvis. Jeg kjøpte ikke så veldig mye, men jeg prøvde veldig mye. Det artigste er å gå rundt å kikke på klær i størrelse 38 og 40. Det er artig å shoppe igjen nå. for 21 kilo siden så hatet jeg å se på klær for de hadde ikke størrelsen min og klærne var uansett ikke fine på. Nå har de så godt som alltid alle klærne i medium, og klær jeg liker. Jeg har fortsatt ikke kroppen jeg skulle ønske meg, men klærne passer faktisk. I dag kjøpte jeg meg en dongeribukse i 30", min første som andregangs slank. Da ble jeg jammen glad. Jeg kjøpte meg et par brune boots og et belte i samme farge. Jeg gleder meg til å ha det på meg, for da vet jeg i mitt stille sinn at buksa er 30". Jeg skal bruke shopping som motivator for å holde meg på lavkarbo stien, tror jeg. Jeg har ikke et realistisk kroppsbilde, så jeg blir jo like paff hver gang jeg ser at jeg får på meg disse klærne i medium.

Namba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LKHF Svar med sitat