Vis enkelt innlegg
Gammel 06-09-10, 20:11   #27
nellie
Seniormedlem

nellie sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 40
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: I dag ble jeg faktisk misunnelig...

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Nei, men jeg mener fortsatt at det er rushet karbene gir man savner, det er det som gir endorfinkick (ingen kan vel seriøst savne smaken av papp og gjær (aka brød) )

Jeg bare påpekte at det ikke er bra å fokusere på det man ikke kan få, for da blir det fote det eneste man klarer å tenke på

Jeg kan si helt bestemt og med 100% sikkerhet at når jeg blir misunnelig på Emma sin brødskive med leverpostei, så har det INGENTING å gjøre med blodsukkeret mitt. Det går ann å ha lyst på noe fordi at man vet det smaker godt og Kan sikkert gå rundt og fortelle megselv at detta smaker ikke i det hele tatt, men det kommer jeg liksom aldri å tro på.
Men sitter ikke og har det miserabelt med kostholdet mitt av den grunn.

Det går ann å ønske noe man ikke får, uten å oppleve det som en grusom opplevelse. Klarer man ikke tenke på sånt uten å føle seg ræva, så har man nok fortsatt endel problemer med mat, enten man har et perfekt lavkarbokosthold eller ei.