Vis enkelt innlegg
Gammel 06-09-10, 13:43   #3254
Cherry
Seniormedlem

Cherry sin avatar

Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Tromsø
Cherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt av

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av fettnurket, her.

Et spørsmål i natten- jeg er usikker på hvor mye jeg egentlig trenger å gå ned i vekt. Jeg er 175 cm høy og veier nå 121 kilo- og ja det høres MASSE ut, men jeg SER egentlig ikke så stor ut. Idealvekten min er i følge legen 83 kilo, da burde jeg jo i teorien ta av 40 kilo..? Jeg har snakket med med-slankere som ikke kan begripe hvor disse 40 kiloene skulle kommet fra, de henger hvertfall ikke på kroppen min. Jeg aner ikke om det virkelig er rett eller om jeg da kommer til å se avmagret ut, vanskelig å vite når man aldri har vært normalvektig..

Hvordan har deres erfaringer med idealvekt kontra reell vekt vært? Er idealvekten deres i det hele tatt innen rekkevidde uten at man ser avmagret ut?

Vet ikke hva idealvekta mi er, men jeg mener selv at jeg trenger å ned minimum 15 kg til. Jeg sier det til folk og de sier neineinei, det er ikke sant, men de har ikke sett meg naken og sett hvor mye mage jeg faktisk har

Nå er det sånn at jeg har nok en del muskelmasse også, så det er mulig at fettprosenten er litt mindre enn jeg tror. Jeg skal uansett ikke veie noe som er på 70-tallet, det nekter jeg. Det skal minst være på 60-tallet og aller aller helst på 50-tallet

Cherry er avlogget   Min kostholdsfilosofi: A little bit of this, a little bit of that