Vis enkelt innlegg
Gammel 06-09-10, 11:30   #461
Victory
Seniormedlem

Victory sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Alder: 48
Victory er virkelig snillVictory er virkelig snillVictory er virkelig snillVictory er virkelig snill

Sv: Noen som starter i disse dager?

Så var det mandag igjen! Hvor blir det av helgene lissom...kunne gjerne gått litt tregere. Sånn matmessig har det ikke gått sånn halvgæærnt i helgen, kjøttdeigform med blomkålmos til middag alle dagene ble det vist. Og jeg har bakt et nytt brød:
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=31007
Og den ble knallgodt. jeg tok halvannen oppskrift i en form, men med min form kunne jeg godt tatt dobbeloppskrift i en form.

Har nok blitt litt for mye godteri denne helga, selvom alt var labkarbo og sukkerfritt er det jo ikke bra, så jeg får prøve og skjerpe meg med det i helgene fremover. Jeg bakte snickerskake som jeg fant her, og når den var iskald var den faktisk veldig god... den kan jeg ikke lage for ofte. Men et godt alternativ til jul faktisk, for jeg skjærte den i små konfektbiter og puttet i fryseren, og det var DIG! Fint og ha noe "lovlig" liggende..

Bra med trim også, joggings, sykle og gåtur - jeg er fornøyd.
Håper dere andre har hatt en fin helg!
Spist noe dig dere vil tipse om????

Victory er avlogget   Min kostholdsfilosofi: South Beach - og hardt fokus på trening. Svar med sitat