|
Sv: Auguststarternes tråd
Opprinnelig lagt inn av Dollsine, her.
Hva slags søtstoff bruker du? Og hvorfor har du sluttet....???
Jeg SLITER - skikkelig! Motivasjon for å fortsette er på laveste nivå. Ønsker meg så veldig å gå ned litt - bare sånn at jeg ser at dette funker. har prøvd det meste; kuttet ut det ene og det andre. Snart har jeg bare igjen å prøve Skaldemans rene kjøttkaker som eneste mat. Det er litt drastisk; tross alt lever jeg ikke helt alene.
Depper skikkelig nå!
Huff da, høres skikkelig kjipt ut å ha det sånn som du har det nå Jeg er nok litt tom for motivasjon selv for tiden, ettersom vekten har stått stille (faktisk gått litt OPP) den siste uka. Men jeg kan ikke, og vil ikke gi meg! Skal greie dette, orker ikke å spise masse karbo og fortvile over at vekta bare stiger lenger. Dessuten ble jeg så daff av all karboen og usunn mat, godt å slippe den matdaff-følelsen. Det sies at det er individuelt hvordan kroppen reagerer på lavkarbo. Noen raser ned, andre går ned, stopper opp, går litt opp, stopper igjen osv osv. Jeg tror vi bare må være tålmodige og holde oss til lavkarbo, så blir nok alt bra til slutt.
Ang søtningsmiddel, så pleier jeg å bruke Natreen suketter i te'en, og det skal visstnok være partystopper for enkelte. Jeg bruker jo Splenda i matlaging, og det er vel neppe noen forskjell på disse to, men jeg har fått det for meg at suketter er verre Burde kanskje kutta ut smoothiene mine hver morgen, som jeg jo har Splenda i, men det er eneste frokosten jeg greier å gå i meg. Blir kvalm om jeg spiser masse fett om morgenen.

|