Vis enkelt innlegg
Gammel 05-09-10, 10:30   #26
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Skryte av seg selv

Opprinnelig lagt inn av Jorkla, her.

Altså.. Nå må jeg forsette med litt skryting.. :-D Idag viste vekta 86,8. Men greia er at jeg egentlig har sluttet å veie meg for jeg ble jo besatt.. :-P så tar vektnedgang via klær og der går det ihvertfall unna.. Kjøpte ei bukse den 20 august med str 32 i livet og den satt som støpt, fikk flotte lår fantastisk rumpe osv i den (32 inches tror jeg) men idag passer den ikke den ser ut som ei "zæggebukse" Fornøyd.. Hmm ja VELDIG, men jeg har ikke råd til å kjøpe nye bukser hver mnd.. Lurer på hvordan jeg ser ut i buksa mi fra da jeg var på mitt største (veide 127kg som 17åring i 2005, snakk om tungt belastet ungdomstid).. Det var str 40..

Dere andre?? Har dere det bra med buksene deres??? Go `søndag!

Wohooo! Herlig! Grattis!
Jeg går aldr i bukser, men sist jeg hadde en olabukse så måtte jeg opp i 36 tommer, og den satt fortsatt rimelig godt. Da var jeg vel femten, og jeg har vært mye større enn det senere.
Sist jeg fristet en olabukse så var det i sommer da venninna mi var på besøk og hadde med seg et par flunk nye som hun absolutt ville ha meg til å prøve, ettersom hun ikke hadde sett meg i olabukser på sikkert femten år, og de gikk rett på! Hvilken størrelse? 30 tommer! .
Dæven. Og fortsatt har jeg litt å gå ned. Hvor skal dette ende?
(Jeg har nemlig en drøm om et par Dr Denim eller Cheap Mondays da jeg har gått ned det jeg skal gå ned, ingen vits i å kjøpe før det, tenker jeg).

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat