Vis enkelt innlegg
Gammel 05-09-10, 03:26   #10
unaturligslank
Medlem

unaturligslank sin avatar

Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Oslo
unaturligslank er på en erverdig vei

Sv: Vekta går ikke nedover, spiser jeg for mye?

Hold deg til Skaldeman Grønnsaker kan du legge til senere ja.
Om du har ubalanse i systemet fikser kanskje kroppen opp i dette før du går ned, eller det er andre faktorer som ødelegger. Eks for lite fett og for lite mat som er nevnt her tidligere.

Følg kuren 2 mnd til så ser du nok resultater, og gjør du det ikke kan du vurdere å endre diett (eks legge til grønnsaker) da. Jeg vedder mye på at du kommer til å gå ned så lenge du følger Skaldemans råd.

Jeg foreslår at du regner på maten din noen dager, legg gjerne utregningene dine ut her. Se hvor mange karber du får i deg pr dag, og pr måltid. Se også på hvor mange kcal du får i deg, det kan gi deg en pekepinn på hvor mye mer mat du evt bør legge til.

Regn ut fettkvote ut fra totalen fett/karbo/protein du har fått i deg om dagen, jeg antar at du har lest om fettkvote, den bør være 1(++). Om du regner ut fra prosent bør min 75% være fett. Flere sier også at det lønner seg å ikke ligge på mer enn ca 1 g protein pr kg kroppsvekt pr dag.

Stek alt i godt mer meierismør (jeg steker til og med bacon i det). Mye bacon og salt mat kan forøvrig holde på en del vann, så ha det i bakhodet.
Jeg anbefaler forresten slankekjøttkakene, om du ikke har prøvd de? Metter veldig

Et par spørsmål på tampen:
Hvor mye vann drikker du pr dag?
Trener du?

unaturligslank er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse/Skaldeman 50+ Svar med sitat