Vis enkelt innlegg
Gammel 04-09-10, 22:38   #10
Nerthus
Seniormedlem

Nerthus sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 55
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Noen tips for hotellfeller?

Opprinnelig lagt inn av Matlei, her.

Takk for tilbakemeldinger

Ja kunne nok ringt hotellet for å si fra, men er nok sikkert bestilt mat til 400 stk på seminaret. Men jeg har tenkt over at jeg får spise det jeg føler er ok mat og dessuten så blir det vel også litt rødvin og slikt på kvelden også, så faren er vel stor anyway for at jeg faller ut av ketose

Jeg skal likevel tenke nøye og ikke fråtse. Og rett tilbake i ketose når jeg kommer hjem JEG GIR MEG IKKE SÅ LETT

For min del hjelper det å være mentalt forberedt før jeg reiser vekk. Tenk gjennom matsituasjonen - og ikke minst rødvins-situasjonen For noen - jeg sier ikke det gjelder deg - blir man litt uvøren i valg av det man har i seg med litt rødvin innabords. Det handler om at du skal tenke etterpå at du klarte deg fint - og kan være litt stolt (ihvertfall er det slik for meg).

Tilslutt - KOS deg på seminar! Det er alltid morsomt å komme seg litt vekk og få litt påfyll, møte andre spennende mennesker og slippe ned skuldrene litt (aaaalt for lenge siden jeg har vært på seminar - må sjekke kurs-tilbudene på jobb her over helga *ler*)

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat