Vis enkelt innlegg
Gammel 04-09-10, 22:21   #50
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Blodsukker og Pepsi max

Opprinnelig lagt inn av TrillTrall, her.

Sukralose består av sukkeralkoholer som ikke tas opp av kroppen. Fruktose er fruktsukker og tas i høyeste grad opp som rent sukker, det er da også den ene bestanddelen i rent sukker.

Nå så jeg at Alkazeltsers allerede hadde svart deg, men vil bare tilføye at for at et søtstoff kan klassifiseres som sukkerakohol, så skal navnet sluttet på -ol. Som malititol, erytrithol, xylitol, etc. Det er forsåvidt noen merkenavn som kan forvirre, men slutter det med -ose så kan du være sikker på at det ikke er sukkeralkoholer. .
Sukralose er "klorbleket" (en forenkling) hvor kun det søte er igjen, skallet på en måte, derfor veier det også bare en tiendedel av sukker, men er like søtt.

Når jeg en sjelden gang drikker lettbrus (stort sett cola light eller zero, dersom jeg er VIRKELIG fyllesyk og litt tett i pappen ) så får jeg stikking/prikking i kroppen. Ekkelt.

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat