Hei Måtte bare skrive inn noen tanker jeg har gjort meg i løpet av de nesten 14 dagene jeg har holdt på. Jeg trodde faktisk det skulle bli veldig vanskelig å ikke få spise sjokolade og potetgull som jeg VAR så glad i... kunne mumse om kveldene når ungene hadde lagt seg. MEN jeg har nesten ikke tenkt tanken på godis, og jeg har ikke sprukket og ikke vært over 20 kh noen dager. I dag baka jeg sjokoladekake til fotballturnering og jeg hadde ikke lyst å smake engang ER SÅ STOLT og har funnet ut en belønning til meg selv om kveldene da søtsuget var som værst... En halv SKYR skogsbær/vanilje med fløte... mmmmmmm.... Er jo såååå godt Men i dag har jeg som sagt vært på fotballturnering så ble mange timer det ikke ble spist noe, andre kjøpte seg is og pølse i varmen mens jeg var fornøyd med livet og ei cola light. Jeg føler at energien er topp og hodepina som jeg var plaga med er helt borte Og for dem som ikke ser endringer på vekta eller kanskje går litt opp - mål cm istedenfor Har hørt om mange som står stille på vekta ganske lenge mens kroppen strammes inn (og dersom man trener - definerer muskler) MEN det vises på cm og kjennes på klærne God helg folkens og nyt den på skikkelig vis