Vis enkelt innlegg
Gammel 23-06-04, 13:03   #4
HP
Systemutvikler

HP sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Bergen
Alder: 49
HP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastisk

Det er nær familie... Poden kan ikke klasifiseres som hyperaktiv... (Forøvrig en diagnose som jeg mener er unødvendig for mange om en passer på kosten) ... Vi synes det er kjempeviktig at ha er aktiv, men det skal være gøy også... Denne gangen våknet han dagen der på og sto i bue fra 8-12... En skive syltetøy hjalp i 20 min...

Vi har hatt rimelig streng kontroll med ham, men nå er han så stor at han spiser det dem andre spiser... vil ikke bare ha sin mat... Selv han innimellom forlanger "Annet brød!" - sitt (grove) framfor det lyse som står på bordet...

Denne gangen når han hadde det som verst, spurte vi hva som plaget ham, han kunne ikke gi noe svar på det, så da slo vi fast at det var sukkker. Det går seg til etterhvert, men jeg trenger å få besøkene til å gå litt smidigere... Nå.

Men hva skal en si....

Faktabaserte argumenter er vel det eneste som holder på sikt... Motstanden mot kostholdet vårt er ganske fastgrodd... Og det er jo selvfølgelig oss det er noe i veien med...

Fikk servert en artig påstand: "Det er jo slik at barn som spiser et spesiellt kosthold lettere får allergier..." (Da tenkte jeg, at det er jo fordi at en lettere legger merke til det, ettersom at systemet er "renere"! )

Også denne da: Vedkommende hadde spist, 2 fiskekaker, litt gullerøtter(kokte) + 3 svære poteter, 20 min etterpå sier hun: "Det er utrolig hvordan en pluttselig kan bli så kjempetrøtt!" Men snille HP som bare ønsker fred og harmoni, klarte å ti stille...