Vis enkelt innlegg
Gammel 04-09-10, 15:28   #25
Anarko
Seniormedlem

Anarko sin avatar

Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Bergen
Alder: 39
Anarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt likt

Sv: Septemberskravetråden for 30+

Silvia, jeg kan ikke hjelpe deg med pasta... men når jeg og snuppedupp har taco, så tar jeg en plate, har på bakepapir, dekker med ost og tar det inn i ovnen. Der står den til den bobler pittelitt, men ikke la den svi seg. Så når den er nedkjølt så skjærer du den opp i det du mener er passelige biter. Når jeg dekker hele platen så skjærer jeg opp i 4, nok til meg og han gutt. Veldig godt! Jeg savner ikke tortillalefser i alle fall Bruk gjerne baconchips om du savner tortillachipsen

Er det noe lavkarbopasta å få tak i altså? Hva var prisen? Jeg har ikke hatt særlig problem med å kutte ut poteter, brød og ris egentlig. Men pasta, det har jeg alltid vært glad i. Ikke at jeg savner det så intenst nå etter ca 2 mnd på det her. Men ja, kunne vært greit innimellom

I dag får jeg og gutt besøk. Jeg har kjøpt nakkekoteletter som jeg skjærer opp i strimler, og steker på panna med rikelig smør. Så kutter jeg opp både bacon og champignon og steker det også. I mellomtiden har jeg laget til fløtesaus og tilsatt rikelig med einebær og en boks seterrømme. Når alt er stekt så blander jeg det i en stor kasserolle og lar det småkoke litt så smakene får sette seg osv NYDELIG! Er tenkt å lage kålrabistappe (ikke så mye av det til meg, men litt i alle fall) og koke brokkoli attåt. Kjempegodt

Anarko er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer og smartkarbo Svar med sitat