Vis enkelt innlegg
Gammel 04-09-10, 11:04   #311
Dollsine
Gjest

Sv: Auguststarternes tråd

God morgen! Har spiste en bedre frokost her nå, med tebrød, smør, masse majones og egg. Livet er godt å leve med sånn god mat

Jeg var på en helsekostbutikk hvor jeg fant cocosa; visste ikke hva det skulle brukes til og spurte dama i kassa. Hun (skrinn og mager som bare det) brukte det på brødskiva med blåbær på. Smurte på et tykt lag sa hun; hun var så glad i kokossmaken. Jeg så ikke helt for meg å gjøre det samme så jeg droppet kjøpet. Sånn utenom sjokoladebiter - hva brukes det til??

Jeg har heldigvis ikke lyst på snop; og skulle det komme så tenker jeg på mørk sjokolade 86% - og så går det over. Digger mørk sjokkis men det smaker ikke mer. Tar heller ei skjei seterrømme; det smaker skikkelig søtt!

Nå gleder jeg meg til fårikålsesongen; masse fett kjøtt - som jeg jo aldri har spist pga nettopp fettet! Koker alltid fårikål uten hvetemel så det blir det å spise masse kjøtt og litt mindre kål. I stede for motsatt Nammis!

Hvordan gjør dere det med vitamintilskudd?? Jeg tar en krom, en selen og 3 magnesium + trantabletter. I den første ukene tok jeg alt samtidig; det har jeg skjønt ikke alltid er så lurt. Tar derfor hver og en spredt utover dagen. Hva tar dere? Har lest at kalium og kalsium er viktig og, men tenker at med så mye ost, rømme, fløte i kosten må det være nok. Tar jeg feil?

Svar med sitat