Vis enkelt innlegg
Gammel 03-09-10, 20:51   #170
Nerthus
Seniormedlem

Nerthus sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 55
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Flere som bruker spis deg slank-dietten?

Opprinnelig lagt inn av arkine, her.

ja diskusjonenen er avsluttet

ellers er jeg på min 5 dag med spisdegslank,og det har gått bedre enn jeg fryktet,ingen hodeverk heldigvis,og energien kommer snikende
tok meg et glass rødvin til maten nå i ettermidda . er jo tross alt på camping..men da merket jeg at likegyldigheten kom snikende,kanskje jeg skulle ta litt av den potetgullposen som jeg helt hadde glemt var her i vogna,,men satte bort rødvin, og posen er ikke rørt
så ikke noe mer alkohol her nei ,,nå skal det sies at jeg tåler nesten ingenting da,,hehe

Flink du er! Dag 5 er en fin dag - nå er du i gang på ORDENTLIG!!! Innrømmer at jeg er litt sløv for tida... ikke på lavkarbo - men på mengder... skal feire stordag om 4 uker så jeg burde jo klart å skjerpe meg i FIRE uker liksom!! Hjernen min er en rar sak altså...

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat