|
Sv: Hvorfor telles ikke kalorier?
Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.
Jeg er helt uenig i påstandene over her, og også at det skal være nødvendig å tenke kalorier på lavkarbo. For egen del går jeg NED mer jo mer kalorier jeg får i meg. De RETTE kaloriene Tenk på HVA man spiser, ikke hvor mye.
Jeg forstår ikke helt - selv om noe fungerer for deg - trenger det ikke fungere for andre. En del av oss teller kcalorier i tillegg til karbo - er ikke det da flott at vi også har funnet en måte som fungerer for oss? Du må jo bare være uenig - men i bunn og grunn har vi forskjellige kropper som trenger forskjellige retninger av lavkarbo-filosofien for å få vektnedgang 
Personlig har JEG gått på lavkarbo i et halvt år uten vektnedgang. UTEN å drikke lettsaft/-brus, spise nøtter, tomater, og ellers ikke overdrive meieriprodukter. Spiste ingen av de typiske stopperne i det hele tatt... Som jeg sier - jeg spiser mye mat til vanlig - og dermed MÅ jeg regne kcalorier for å ha kontroll i en vektnedgangsperiode. Det te gjelder for meg... DU er svært heldig som slipper å kontrollere kcalorier i tillegg 
|