Vis enkelt innlegg
Gammel 03-09-10, 20:24   #13
Nerthus
Seniormedlem

Nerthus sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 55
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Hvorfor telles ikke kalorier?

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Jeg er helt uenig i påstandene over her, og også at det skal være nødvendig å tenke kalorier på lavkarbo. For egen del går jeg NED mer jo mer kalorier jeg får i meg. De RETTE kaloriene Tenk på HVA man spiser, ikke hvor mye.

Jeg forstår ikke helt - selv om noe fungerer for deg - trenger det ikke fungere for andre. En del av oss teller kcalorier i tillegg til karbo - er ikke det da flott at vi også har funnet en måte som fungerer for oss? Du må jo bare være uenig - men i bunn og grunn har vi forskjellige kropper som trenger forskjellige retninger av lavkarbo-filosofien for å få vektnedgang

Personlig har JEG gått på lavkarbo i et halvt år uten vektnedgang. UTEN å drikke lettsaft/-brus, spise nøtter, tomater, og ellers ikke overdrive meieriprodukter. Spiste ingen av de typiske stopperne i det hele tatt... Som jeg sier - jeg spiser mye mat til vanlig - og dermed MÅ jeg regne kcalorier for å ha kontroll i en vektnedgangsperiode. Det te gjelder for meg... DU er svært heldig som slipper å kontrollere kcalorier i tillegg

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat