|
Sv: Oppskrift på (noe tilsvarende) dipmix?
Opprinnelig lagt inn av Nyfrelst, her.
Jeg blander litt tomatpuré (Landlord sin variant på hermetikkboks) i rømmen. Utover det har jeg bare oppi ymse krydder, for eksempel hvitløspulver, tacokrydder på glass, paprikapulver, og så videre. Hvis du smaker deg frem med litt og litt krydder av gangen skal det godt gjøres å føkke det opp
Dipmix har som regel noe sukker i seg, kanskje du kan blande inn litt sukrin for å få den smaken du ønsker?
Haha, likte nicket ditt. Men joda, har selvsagt tenkt at det går an å gjøre det på den måten. Problemet blir da å få nøyaktig oversikt over alt man bruker. Kokkelering på slump er noe jeg har veldig problemer med ettersom jeg kan så lite, derfor jeg ønska meg en ordentlig oppskrift. 
Opprinnelig lagt inn av swimzy, her.
er dette for kletolyse eller for lindberg? jeg går på lindberg og elsker holiday dip 
Jeg skal igang med ketolyse, men jeg tror nok det er gunstig å holde seg unna ferdigmixen på Lindberg også. Det er mye karbohydrater i posene fra Kims og Maarud, tror det er en plass mellom 50-60g pr 100g. Så om du har karbohydratrestriksjoner, ville jeg nok valgt en hjemmelaga variant om jeg var deg. Eventuelt endra blandingsforholdet til f.eks. en halv pose pr boks med rømme. 
|