Vis enkelt innlegg
Gammel 03-09-10, 11:49   #40
Carisma
Seniormedlem

Carisma sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 49
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Hva hører du på nå? Musikktips

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Men, igjen. Jeg mener å huske du lagde en sommermusikkliste hvor du blant annet hadde Postgirobyggets Idyll. Så du har dine riper i lakken du også .

Åh, Idyll er da en skikkelig sommerklassiker! Men mer for tida den representerer for meg, enn kvaliteten på musikken.... Håhå, du skulle bare visst hva jeg har på spotify-listene mine Men jeg er ikke flau over det (OK, kanskje et par stk på svensk-lista, og et par på 80-tallslista... men bare litt ).
Det er nemlig noe av det jeg har litt problemer med med saueflokken, den svimlende namedroppinga av mer og mindre obskure band, mens man rakker ned på ting man kanskje selv hørte på og digget for 10-15 år siden. Fordi ingen andre faktisk har turt å innrømme at de hørte på det og likte det.
Forøvrig 90-tallslista mi:
http://open.spotify.com/user/carisma...6XT6ybopDbt2v3
(under stadig utvikling)