Vis enkelt innlegg
Gammel 03-09-10, 10:02   #302
MarensLille...
Medlem

MarensLille... sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Porsgrunn
Alder: 45
MarensLille... er ny på veien

Sv: Auguststarternes tråd

Opprinnelig lagt inn av Lille34, her.

Hei igjen Huff, snikveide meg i dag og har gått OPP 400 g siden forrige lørdag??? Vet ikke helt hvorfor, holder meg stort sett under 15 karber hver dag, og aldri over 20. Har riktignok ikke fått trimmet så mye denne uka, men likevel. Det er så mye bedre å stå stille på vekta enn å gå opp, liksom... Mister litt motivasjon da

Har kjøpt inn cocosa, mørk sjokolade og fribol banandrops til helga. Trenger å kose meg litt på lørdagskvelden, så da blir det lavkarbo sjokoladebiter og drops. Gleder meg Satser på en skogstur i morgen. Liker den skarpe luften om høsten, og med sol i tillegg, er det nok veldig fint oppe i skogen

Det der er så forskjellig fra person til person, det der med treningen... Jeg raste ned 3,7 kilo første uken på ketolyse, og da trente jeg ikke en gang! De neste to ukene har jeg trent endel, og vekten har stått bom stille... Snodig! Men skjønner at du mister litt motivasjon asså... Det er bare å holde ut, vi vet jo at det funker!!!

Hva bruker du cocosaen til...? Spiser den rent eller...? Jeg er litt usikker på om jeg skal kjøpe inn et glass, eller om det er nødvendig...?

Skogstur hørtes nydelig ut! Kanskje jeg skulle tatt med meg eldstemann en tur ut i ettermiddag...
Elsker å være ute, men angst for orm og slangelignende djevler hemmer meg litt... Får håpe de har gått i dvale nå så jeg slipper å bli hentet ut fra skogsholtet i full panikkangst med tvangstrøye... *Hihi*

Nei, hold ut kjære du, plutselig raser det nedover med både deg og meg og alle sammen!!!

Vekttap på Ketolyse, start 17/8-2010:

Startet på 110 kg 1/3-10. Målet er 70 kg innen 1 år!
MarensLille... er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat