Vis enkelt innlegg
Gammel 03-09-10, 09:26   #300
MarensLille...
Medlem

MarensLille... sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Porsgrunn
Alder: 45
MarensLille... er ny på veien

Sv: Auguststarternes tråd

Opprinnelig lagt inn av KattaG, her.

Høres bra ut!! Jeg har min første veiing på søndag, er også ganske spent.. Ble forkjølet samme dag som jeg begynte, så har heller ikke trent.
Har du målt deg?? Det jeg synes mange glemmer her inne, er at vekten egentlig har ikke så mye å si, det er cm som teller. Det er utrolig viktig å måle seg, eller kjenne på klærne. Ok, du har gått opp 400 gram, men føler du det på kroppen?
Hvis vekten eller cm mine ikke har gått ned, kommer jeg til å bli skikkelig skuffa.. Men, skan ikke tenke på det enda! Føler meg uansett kjempebra for tiden, bare den siste delen av forkjølelsen gir slipp. Magen min føler mye bedre også!

Jeg har ikke målt, men skal begynne på mandag siden jeg har veiedag på mandager. jeg raste ned 3,7 kilo første uka!!! Andre uka var det 400 g... Denne uka er det kun 200 g foreløbig (ja, jeg har jukseveid meg litt!) men jeg kjenner på kroppen at jeg har blitt smalere!!! Selv om vekta ikke har beveget seg så mye di siste 2 ukene, føler jeg selv at jeg har blitt slankere asså! Rart... Magen er flatere, klærne sitter bedre, og jeg føler meg TOPP!!!

I looooooooooove my way of living nowadays!!!

Vekttap på Ketolyse, start 17/8-2010:

Startet på 110 kg 1/3-10. Målet er 70 kg innen 1 år!
MarensLille... er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat