Tråd: Pasta
Vis enkelt innlegg
Gammel 03-09-10, 08:34   #19
Imse
Seniormedlem

Imse sin avatar

Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: Pasta

Opprinnelig lagt inn av JKBB, her.

Hvilken type er dette?
Jeg var inne på sida til Lena beatrice en dag her, og hun hadde ett eget innlegg ang lavkarbopasta. En lege hadde testet blodsukker etter å ha spist denne pastaen...det er baare tull! Kroppen skal liksom ikke ta opp alle karbene i denne pastan, som gjør at blodsukkeret skal holde seg stabilt (ja, den lena b snakka om, vet ikke hvilken en du prater om..), men det var bare lureri....Legen sleit med ustabilt blodsukker i over 7 timer etter et måltid med den pastaen, så vær kritisk!

Så vidt jeg vet testet kostdoktoren Dreamfields, den er av durumhvete. Ser du på carbzone sin har den et annet innhold. Så kanskje kostdoktoren får teste den og?
Ellers synes jeg det var en dårlig test av kostdoktorn som åt kun pasta uten noe attåt. Den beste testen vill jo vært om han åt både animalsk protein og fett til.

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat