Vis enkelt innlegg
Gammel 03-09-10, 08:13   #313
Albertine6
Juniormedlem

Medlem siden: Jun 2010
Albertine6 er på en erverdig vei

Sv: Julistarternes tråd

Hehe. Fin beskrivelse av Dansketuren. Ler litt for meg selv her.
Synes dette er en kjempekoselig tråd der vi kan dele litt erfaringer og frusterasjoner.. Og ikke minst gleder over å se at tallet på vekta blir mindre og mindre

Her hadde jeg en sprekk forrige uke pga diare, slapp og magesmerter. Tror faktisk det kom at av jeg hadde fått i meg for lite mat. Ikke så enkelt å gå på hemmelig ketolysekur og ikke vil si det til noen unntatt sambo. Hadde besøk av foreldrene mine forrige uke, og de hjalp oss med litt oppussing. Jeg jobba hardt i 2 dager, og spiste minimalt. Så føler at kroppen sa ifra ved å gjøre meg uvell. Så torsdagen da jeg hadde sittet på do med diare og magesmerter og formen var ganske så slapp, så bestemte jeg meg for en sprekk. Sto da opp og spiste 2 grove brødskiver med pålegg. Spiste div fy mat utover dagen, og jeg begynnte å føle meg litt bedre. Fortsatte sprekken fredagen, og da med litt godis på kvelden.
Lørdagen startet jeg på ketolysekuren igjen, og har holdt meg uten problemer etter det.
Jeg har ikke problemer med godterisug når jeg er i ketose, men det største problemet for meg er maten. Hva skal jeg spise når jeg er i farta? ut på shopping, eller på besøk, eller bare surrings.. Det sliter jeg veldig med, og ender ofte i at jeg ikke spiser. :S

Laget dobbel posjon av oopsie roll i forrigårs, og det er vidunder"brød" i mine øyne. Spiser dem som "brød" med pålegg.

Jeg Trener en god del, denne uken blir det 4 ganger på treningssenter. Tar meg ganske mye ut på øktene. Og jeg synes det er gøy. Tidligere nektet jeg å sette mine føtter i et treningssenter, men no storkoser jeg meg. Har trent siden januar.
Føler at vektnedgangen stagnerer litt, men håper det er pga treningen...

Venter på å få vekk 5 kg til nå, slik at jeg kan begynne å føle meg litt vel på veien til et slankere liv.. Målet er 15-20 kg til...:S

Albertine6 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat