Vis enkelt innlegg
Gammel 03-09-10, 08:11   #37
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Hva hører du på nå? Musikktips

Hahaha, Carisma, du er jo verre musikkpoliti enn meg .

Jeg falt for dem for en stund siden, men har vært helt hekta på denne låta de siste dagene, har noen gang korps vært fetere? (Eller har det noen gang vært fett før nå?) For ikke å snakke om remixen, men der er det videoen som er mest fantastisk. Og guess what! De kom etter nittitallet. At det ikke har kommet noe bra musikk etter nittitallet, og særlig ikke de siste fem årene er bare tull. Da ser man bare etter de feil stedene . Jeg tror det bare virker sånn fordi de kommersielle interessene som ikke handler så mye om musikk, men lettfordøyeligehet hersker mer, men det betyr ikke at det kommer mindre bra musikk. (Ikke at jeg er så flink til å modernisere meg, ettersom jeg selv hører mest på musikk fra 60-90, altså.).

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat