Jeg synes du er litt streng... Men det er vel kanskje sånn at har man dårlig erfaring på et område går man ekstra hardt ut for å være føre var..? Om du har kjæreste får han da aldri lov å spise noe som er ulovlig for deg i ditt selskap? Jeg er enig i at man skal ta hensyn, men det går jo begge veier. Vi må tilpasse oss hverandre. Jeg kan ikke tvinge på han en livsstil han ikke har valgt selv. Om situasjonen hadde vært omvendt hadde jeg gjort mitt beste for ikke å sabotere for han, men jeg hadde ikke tenkt at jeg måtte leve på samme måte. Han har kuttet en del på godteriet, faktisk mer etter at jeg begynte på Skaldeman. Men jeg tåler å se at han har en sjokolade i kjøleskapet e.l. Han har ikke så lyst å spise så mye fet mat, men tåler at jeg skal steke alt i masse meierismør. Han har stekt seg en pizza innimellom når han har kommet sent hjem fra jobb, men da har jeg allerede spist en deilig middag og er mett. Dessuten er jeg dritt lei pizza Men jeg er enig i at de som er nær oss ikke skal gjøre det vanskeligere, alle trenger støtte ved en livsstilsomlegging, og det er nok mange som opplever å bli litt sabotert av venner og familie innimellom. Heldigvis kan vi finne støtte her når vi trenger det